محلول ضدعفوني کننده ارگانيک اگروسيب و پراکسیدین مخصوص کشاورزي و گياهان
نوشته شده توسط : آرال شیمی

چرا از سموم کشاورزی استفاده میشود

رشد روز افزون جمعیت نیاز به غذا و تامین مواد غذایی را بیش از پیش کرده است. از بین رفتن محصولات کشاورزی در اثر بیماری های مختلف باعث کاهش این محصولات می شود. انسان به منظور مبارزه با این مشکلات به سموم و کودهای شیمیایی پناه برده است.

استفاده بیش از حد از سموم کشاورزی در مزارع و همچنین در گلخانه ها باعث آلوده شدن آب و خاک شده است. از طرف دیگر بیماری ها در برابر آن ها مقاوم شده اند و این مساله استفاده بیشتر از سموم و قارچ کش ها را به دنبال دارد. امروزه عوارض وجود سموم و قارچ کش ها در محصولات کشاورزی مشاهده می شود. به همین دلیل جوامع به سمت استفاده از محصولات ارگانیک سوق پیدا کره اند.

مواد ارگانیک جایگزین سموم و کشنده برای قارچ ها

مواد ارگانیک که جایگزین سموم، قارچ کش ها و کودها می شوند، باید توانایی از بین بردن انواع عوامل بیماری زا را داشته باشند. کپک حقیقی و دروغین، شانکر مرکبات، فوزاریوم، زنگ زرد و … نمونه هایی از بیماری های متداول هستند. کشاورزان برای از بین بردن این بیماری ها مقادیر زیادی سم و قارچ کش استفاده می کنند. این مواد وارد خاک و همچنین آب های زیر زمینی می شوند. از طرف دیگر این مواد در محصولات باقیمانده دارند و سلامت انسان را به خطر می اندازند.

آرال شیمی از طریق تولید محصول ارگانیک اکسیدین- اگروسیب در این امر به یاری کشاورزان و گلخانه دار ها آمده است. اگروسیب به منظور کاهش و از بین بردن عوامل بیماری زا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بصورت کنسانتره تولید می شود و به فروش می رسد.

گلخانه دارها پس از رقیق سازی و آماده سازی اگروسیب با آب، از طریق اسپری، سم پاش های کوله پشتی و مه پاشی از آن استفاده می کنند. در زمین های کشاورزی نیز روش استفاده مانند سموم می باشد و نیاز به تغییر روش نیست.پ

اگروسیب و پراکسیدین محصولات ویژه کشاورزی

صنایع آرال‌شیمی گلستان  تولیدکننده انواع ضدعفونی کننده‌های  تخصصی سطح‌ بالای کشاورزی و صنعتی  تحت عنوان قارچ کش های  تخصصی مزارع  کشاورزی در سطح وسیع و گلخانه ها   با الگو‌برداری از روشهای طبیعی مبارزه  با انواع پاتوژنهای گیاهی و بیماری های شایع قارچی اعم از سفیدک سطحی و درونی،فوزاریم، نماتد و ضدعفونی کننده‌ سطح بالا و مؤثر و کاملاً ارگانیک  با نام های  پراکسیدین و اگروسیب  فرموله کرده است که سازگاری کاملی با محیط زیست دارد  و بدون هیچ خطر بالقوه ای برای کاربران، عملیات ضدعفونی خاک مزارع کشاورزی اعم از گندم و کلزا ....و آب و هوا را به نحوی موثر انجام می  دهد.

به منظور مطالعه سایر محصولات آرال شیمی در زمینه ها مختلف مانند ، سالن های ورزشی، هتل داری، رستوران، آب و فاضلاب، سیستم های RO و UF، سیستم CIP کارخانه های صنایع غذایی(لبنی، نوشیدنی، رب و کنسرو و IQF و ...)، صنایع دارویی و ... به سایت این شرکت مراجعه فرمایید.
www.aralshimi.com





:: برچسب‌ها: ضدعفونی گیاهان , محلول ضدعفونی کننده , آرال شیمی , اگروسیب , پراکسیدین , باغبانی , کشاورزی , گندزدایی زمین ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: